Creature Ball Forum
Register Calendar Members List Team Members Search Frequently Asked Questions LIGEN MUGA Deichwandern Datenbank Portal Forum

Creature Ball Forum » Creature Ball TALK » CBall Pokal » Problem » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Recommend to a Friend | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Problem
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
Gabriel Strahl Gabriel Strahl is a male
Kreisliga-Trainer

images/avatars/avatar-21.jpg

LANG_GLOBAL_USER_MAP_POSTBIT
Registration Date: 25.05.2006

Guthaben: 6.446 cBall Dollar

Aktienbestand: 0 Stück

User werben:
geworbene User: 0
Trainer: MUGA-Liga; OWEN-Liga
Herkunft: Hamburg

Gabriel Strahl

7

Problem Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator        direkter Link Go to the top of this page

moin moin,
ich habe für mein OWEN-Team nur die Pokal.txt bekommen und jetzt generiert er die 1OW3.trn , was doch für den Pokal generiert werden muss.
Wäre super wenn mir wer helfen kann großes Grinsen

LG Gabriel

07.04.2012 15:07 Gabriel Strahl is offline Send an Email to Gabriel Strahl Search for Posts by Gabriel Strahl Add Gabriel Strahl to your Buddy List View the MSN Profile for Gabriel Strahl
Marcel Jorkisch Marcel Jorkisch is a male

GM MUGA-Liga
cBall Programmierer

images/avatars/avatar-2.jpg

LANG_GLOBAL_USER_MAP_POSTBIT
Registration Date: 12.01.2002

Guthaben: 14.368 cBall Dollar

Aktienbestand: 8 Stück

User werben:
geworbene User: 1
Trainer: GM-Liga; MUGA-Liga; OWEN-Liga; Panda-Liga
Herkunft: Hamburg

Marcel Jorkisch
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator        direkter Link Go to the top of this page

Hi Gabriel,

ich habe Dir gerade Dein RST-File für die 1OW3 per PN gesendet.

Ansonsten kann auch dieser Thread weiter helfen: Pokalfile fehlt - wie erzeuge ich ein Ligafile

Ciao Marcel

Best Poster
07.04.2012 19:02 Marcel Jorkisch is offline Send an Email to Marcel Jorkisch Homepage of Marcel Jorkisch Search for Posts by Marcel Jorkisch Add Marcel Jorkisch to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
Creature Ball Forum » Creature Ball TALK » CBall Pokal » Problem

Privacy policy |

Besucher seit 20.4.2004: 882207 | Besucher heute: 5 | Besucher gestern: 14 | Besucher letzte Woche: 104

Forum Software: Burning Board 2.3.4, Developed by WoltLab GmbH Short Hacking & Design by Marcel Jorkisch