Creature Ball Forum
Register Calendar Members List Team Members Search Frequently Asked Questions LIGEN MUGA Deichwandern Datenbank Portal Forum

Creature Ball Forum » Creature Ball LIGEN » OWEN Liga (eingestellt) » OWEN Talk » Fischbek Bulls in schwerer Krise » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Recommend to a Friend | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Fischbek Bulls in schwerer Krise
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
Marcel Jorkisch Marcel Jorkisch is a male

GM MUGA-Liga
cBall Programmierer

images/avatars/avatar-2.jpg

LANG_GLOBAL_USER_MAP_POSTBIT
Registration Date: 12.01.2002

Guthaben: 14.596 cBall Dollar

Aktienbestand: 8 Stück

User werben:
geworbene User: 1
Trainer: GM-Liga; MUGA-Liga; OWEN-Liga; Panda-Liga
Herkunft: Hamburg

Marcel Jorkisch
traurig Fischbek Bulls in schwerer Krise Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator        direkter Link Go to the top of this page

Das war ein extrem harter Schlag für mein Team Fischbek Bulls ...nach über 13 Jahren Vereinsgeschichte traurig . Ich kann leider nur einen einzigen Spieler halten und verliere damit fast alle meine wertvollen Artefakte.

Hätte Dietmar mich nicht unterstützt (vielen Dank noch einmal), dann wäre das Team jetzt ohne Lizenz. 13 Jahre Tradition einfach beendet.

Grubenlampe nur unentschieden Kappiere es nicht Kappiere es nicht

So ein Mist...

Marcel

18.06.2008 22:23 Marcel Jorkisch is offline Send an Email to Marcel Jorkisch Homepage of Marcel Jorkisch Search for Posts by Marcel Jorkisch Add Marcel Jorkisch to your Buddy List
Dietmar Schmidt Dietmar Schmidt is a male

GM Pollybox
Moderator

LANG_GLOBAL_USER_MAP_POSTBIT
Registration Date: 26.01.2002

Guthaben: 12.297 cBall Dollar

Aktienbestand: 0 Stück

User werben:
geworbene User: 0
Trainer: Diamond; Elite; MUGA-Liga; Panda-Liga
Herkunft: Northeim

Dietmar Schmidt
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator        direkter Link Go to the top of this page

Die 1. Liga der OWEN ist ziemlich ausgeglichen, was Wetten schwierig macht. Ich musste da auch schon das eine oder andere Mal hart kalkulieren.

In dieser Saison hatte ich z.B. nach dem 10. Spieltag nur 750$ Bargeld bei einem laufenden Kredit von 4160$.

Poster der Woche Poster des Monats Best Poster
21.06.2008 17:27 Dietmar Schmidt is offline Send an Email to Dietmar Schmidt Homepage of Dietmar Schmidt Search for Posts by Dietmar Schmidt Add Dietmar Schmidt to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
Creature Ball Forum » Creature Ball LIGEN » OWEN Liga (eingestellt) » OWEN Talk » Fischbek Bulls in schwerer Krise

Privacy policy |

Besucher seit 20.4.2004: 884807 | Besucher heute: 14 | Besucher gestern: 14 | Besucher letzte Woche: 113

Forum Software: Burning Board 2.3.4, Developed by WoltLab GmbH Short Hacking & Design by Marcel Jorkisch