Creature Ball Forum
Register Calendar Members List Team Members Search Frequently Asked Questions LIGEN MUGA Deichwandern Datenbank Portal Forum

Creature Ball Forum » Creature Ball SUPPORT » CBall Support Spieler » Resultfile 3muga rsz » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Recommend to a Friend | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Resultfile 3muga rsz
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
UltraRey96 UltraRey96 is a male
Kreisliga-Trainer

Registration Date: 25.04.2010

Guthaben: 1.047 cBall Dollar

Aktienbestand: 0 Stück

User werben:
geworbene User: 1
Trainer: MUGA-Liga

UltraRey96
Resultfile 3muga rsz Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator        direkter Link Go to the top of this page

Hey Leute,
habe ein Problem, is schon das zweite mal passiert
wenn ich das resultfile öffnen möchte um mein spiel anzuschaun kommt ne meldung:
"Kann das CBall Resultfile [3mugas5-3.rsz] keiner Liga zuordnen!
Du benötigst noch die .cl-Datei vom Spielleiter.
Allerdings hab ich das ja schon alles gemacht.
31.10.2011 08:08 UltraRey96 is online Send an Email to UltraRey96 Search for Posts by UltraRey96 Add UltraRey96 to your Buddy List
Marcel Jorkisch Marcel Jorkisch is a male

GM MUGA-Liga
cBall Programmierer

images/avatars/avatar-2.jpg

LANG_GLOBAL_USER_MAP_POSTBIT
Registration Date: 12.01.2002

Guthaben: 14.169 cBall Dollar

Aktienbestand: 8 Stück

User werben:
Trainer: GM-Liga; MUGA-Liga; OWEN-Liga; Panda-Liga
Herkunft: Hamburg

Marcel Jorkisch
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator        direkter Link Go to the top of this page

Das Problem ist der Dateiname "3mugas5-3.rsz". Eigentlich heißt die Datei ja nur "3mugas5.rsz". Einfacher work-a-round: Beim Download die Downloadliste löschen damit die Datei nicht umbenannt werden muß.

Allerdings sollte CBall fehlertolerant sein. Ich schaue noch mal ob ich etwas ändern kann.

Ciao Marcel

Best Poster
31.10.2011 12:02 Marcel Jorkisch is offline Send an Email to Marcel Jorkisch Homepage of Marcel Jorkisch Search for Posts by Marcel Jorkisch Add Marcel Jorkisch to your Buddy List
UltraRey96 UltraRey96 is a male
Kreisliga-Trainer

Registration Date: 25.04.2010

Guthaben: 1.047 cBall Dollar

Aktienbestand: 0 Stück

User werben:
Trainer: MUGA-Liga

UltraRey96
Thread Starter Thread Started by UltraRey96
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator        direkter Link Go to the top of this page

Glaube das Problem liegt an Mozilla Firefox mit Google Chrome funktionierts einwandfrei.
13.11.2011 22:42 UltraRey96 is online Send an Email to UltraRey96 Search for Posts by UltraRey96 Add UltraRey96 to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
Creature Ball Forum » Creature Ball SUPPORT » CBall Support Spieler » Resultfile 3muga rsz

Privacy policy |

Besucher seit 20.4.2004: 880936 | Besucher heute: 11 | Besucher gestern: 14 | Besucher letzte Woche: 109

Forum Software: Burning Board 2.3.4, Developed by WoltLab GmbH Short Hacking & Design by Marcel Jorkisch